LoveYourBelly egyéni órák

Három féle ember létezik: az egyik, aki csoportban szeret edzeni, a másik, aki inkább egyedül (vagy személyi edzővel), a harmadik pedig, aki egyáltalán nem szeret edzeni. Hiszek benne, hogy a harmadik csoportból át lehet kerülni az elsőbe vagy a másodikba, csak ügyesen kell keresni a megfelelő mozgásforma, helyszín és edző után. De ez egy másik napra való téma.

Megvannak a csoportos edzés előnyei, motiváló tud lenni, pörög az adrenalin, jó a hangulat, buliérzés, versengés, öltözői csevej, csoporthoz tartozás élménye, hogy tudjátok egymást a cél felé lökdösni no meg még sok más érv szól amellett (igen, olcsóbb is :P), miért is olyan élvezetes csoportban edzeni.

Az személyi edzésnek (vagy ahogy én mondom inkább, egyéni óra vagy magánóra) is számtalan előnye van, ami teljesen köztudott. Például, hogy egyénre szabott lehet az edzésprogram, nem kell sem időben sem semmi egyébben másokhoz alkalmazkodni. Az edző téged motivál, nem oszlik meg a figyelme, tényleg minden a te érdekedben történik, az óra minden egyes másodperce rólad szól.

Ezek az általánosságok, amik mindenféle mozgásformára igazak.

És akkor most jön az, amivel mostanában elég gyakran szembesülök. A LoveYourBelly többnyire kisbabás anyukák körében népszerű (teljesen érthető okokból). Sokan vannak viszont, akik a babájukat, kisebb-nagyobb gyereküket nem tudják hova tenni a tanfolyam idejére. Csoportlétszámtól függően szoktam mondani, hogy hozzák nyugodtan a babákat, de sokan nem szívesen teszik ezt. Vagy a gyerekek túl nyüzsgőek, vagy úgy érzik, nem tudnak eléggé a tornára koncentrálni, esetleg másokat zavarhat egy “idegen” gyerek jelenléte.

loveyourbelly egyeni

Egyéni órában ez nem akkora probléma. Nem kell azon aggódni, hogy

a) hova tedd a gyereket, mert elhozhatod magaddal

b) zavarja-e majd a többi résztvevőt, hogyha hangoskodik, mocorog a gyerek, mert nem lesz más, csak én

c) rajtad fog ugrálni a kislányod/kisfiad, mert hősiesen megvédelmezlek majd és segítek abban, hogy a gyakorlatokra tudj koncentrálni

Ráadásul azt is ki tudjuk kísérletezni, hogy melyik gyakorlatba hogyan illeszthető bele a babázás, van, aminél elfér alattad, melletted, van, aminél variálni kell. De nem otthon egyedül kell kitalálni, hogy mi legyen.

Nem azt mondom, hogy ez a legegyszerűbb módja a mozgásnak, mert semmi sem egyszerű, ahol nem tudsz 100%-ban magadra figyelni, semmi sem egyszerű onnantól kezdve, hogy a két csíkot megláttad a teszten, de nem lehetetlen. Egyáltalán nem kivitelezhetetlen. Egyéni órában minden sokkal egyszerűbben megoldható :)

Igen, az egyéni óra LoveYourBelly-ben is többe kerül, mint a csoportos, de legalább el tudsz jutni megtanulni a módszert. Nem is kell végigvárni a sorodat, amíg megvizsgálom a többi résztvevőt a csoportban (jó, nálam ez úgysem túl hosszú idő, mert általában 4-10 fős csoportok vannak), úgyhogy hamarabb végzünk. És arra sem kell várni, mikor sikerül végre új tanfolyamidőpontokat kiírnom. Csak egy e-mailés keresünk valami gyerekekkel és felnőttekkel egyaránt kompatibilis időpontot. Jól hangzik?

Ha szeretnél még szülés  utáni edzéssel, életmóddal kapcsolatos infókat olvasni, kattints ide és töltsd le a “Negyedik trimeszter – 12 tipp a hatékony felépüléshez” című ingyenes ebook-omat.

Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Tumblr