Mijaza NEMbikini-projekt?

Nos, az úgy volt… szóval az edző is ki tud gömbölyödni… ennyi a sztori lényege.

Tavaly ez megtörtént, úgyhogy neki is álltam szépen tudatosan összevariálni egy kicsit az edzéseimet, hogy ne csak az legyen, amihez épp kedvem támad, amire épp időm van. Hogy ne az legyen, hogy kinyitom az edzésterves füzetemet tetszőleges helyen, teljesen random nekiállok egy edzésnek mondjuk 2013 májusából vagy nosztalgiázva előveszek egy dvd-t, amit öt éve még szerettem, most meg wtf?! fejeket vágok tíz perc után. Szóval tavaly végre lett rendszer az életemben. Megint. Merthát régen is volt, csak tavaly valahogy elkanászodtam.

NEMbikini teszt

Ez az edzésterv tényleg azért állt össze, hogy kicsit gatyába rázzam a testemet vizuális értelemben. Nem azért, hogy a gerincproblémákra gyógyír legyen, bár nincsenek benne olyan gyakorlatok, amik károsak lennének. Nem azért, hogy a gátizmokat rendbeszedje, bár nincsenek benne olyanok, amik egészséges embernél bármi kárt okoznának (hosszú távon sem). De nem is áldoztam be azt, hogy mit szeretek csinálni amiatt, hogy kicsit jobban tetsszem majd magamnak a tükörben. Nem szeretek edzőterembe járni, úgyhogy otthoni edzésről lehetett szó. Nem szeretek futni, úgyhogy nem is illesztettem bele ilyen napokat az edzéstervbe.

A címe pedig azért NEMbikini, mert… nos, nem vagyok túl kreatív a névkitalálásokkal kapcsolatban. És mert a falra mászok a sok “bikinitest” és “a strand előtt még van pár heted” típusú cikkektől. Úgyhogy tessék, a bikiniszezon végére megérkezett a NEMbikini projekt, ami arra szolgál, hogy az egész testet átmozgassuk, erősödjünk, formálódjunk és közben ne is unatkozzunk. És megihletődve az egész tavalyi élményen, megint elővettem az edzéstervet. Szóval én is épp ezt csinálom. Csak mondom.

Az edzéstervben van két hosszabb edzés, amikor mindenféle izmot megdolgoztatunk, szép, lassú mozdulatokkal, közepes vagy nagy súlyokkal kell dolgozni. Van két edzés, ami kicsit rövidebb, pörgősebb, gyorsabb mozdulatokat használunk és vagy pici súlyokat vagy saját testsúllyal dolgozunk. Kézisúlyzó, törülköző vagy gumikötél és egy kényelmes helyszín kell csupán, másra nincs szükség. Najó, nem árt, ha van egy tabata timered vagy egy ugyanezt nyújtó app a telefonodon.

Tavaly ezzel töltöttem pár hetet, kiegészült persze az órákkal, amiket megtartottam (akkor csak Pilates volt) és heti 1-2 rövid jógavideóval, hogy a fejemet is lenyugtassam egy picit. Most pedig ti is tornázhattok velem, azt, amit én is csináltam. Mit szóltok hozzá?

NEMbikini projekt

Várjátokmááááár?

Külön bónusz, hogy az egyik angolos tanítványom fotós és sikerült körbeudvarolnom és ő fotózott engem a gyakorlatok közben, úgyhogy most még azt sem kell elviselnetek, hogy a játszótér mászókái, a játszótéri edzős gépek alkatrészei állnak ki a fejemből. Na? Na? Jó, ugye?

Azt tervezem, hogy a #900percedzés fészbukcsoportos népszerűségén megihletődve, ismét lesz csoport, hogy támogathassuk egymást.

2016. augusztus 23-án pedig figyeljétek az edzéstervek, ebookok menüpontot, mert aznap már számotokra is elérhető lesz. Addig én még megyek a Balatonra egyet bikiniben. Bár ahogy az időjárásjelentést elnézem, lehet, hogy nem bikini lesz :( Sebaj, arra is felkészültem ;)

Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Tumblr