Pilates mindenhol – január 17.

Ma egy kicsit a csípő körüli részeket dolgoztatjuk és nyújtjuk, jó kis oldalfekvős gyakorlatjön. A “csípőgyilkos Noémi” típusú gyakorlatok közül az egyik. Persze tagadok minden vádat, teljesen kíméletes vagyok mindig :)

Helyezkedj el oldalfekvésben, lábaidat hozd előre nagyjából 45 fokban, lábfejek pipában. A felül lévő lábadat emeld meg, hogy a lábfej csípőmagasságban legyen. Kilégzésre húzd előre a lábadat (mintha rúgnál, csak szuperlassan), de végig tartsd csípőmagasságban a lábfejed. Belégzésre húzd vissza kiinduló helyzetbe, majd kilégzésre told hátrafelé a lábadat, de csak addig, amíg a felsőtesttel nem dőlsz előre, majd belégzésre térj vissza kiinduló helyzetbe.

A lábad csak addig húzd előre és told hátra, amíg a felsőtested stabilan tudod tartani. Mindig figyelj a légzésre!

image050

image051

image052

Ne feledjétek, nyereményekért is ér játszani!

Többféle nyereményt sorsolok ki a résztvevők között

Mit kell tenni, hogy esélyed legyen nyerni?

  • minden nap Pilatesezz egy picit
  • fotózd le/fotóztasd le magad Pilates közben (bárhol, bármikor)
  • a fotókat töltsd fel a Facebookra nyilvános fotó formájában (saját profilodra vagy a Mozogj Noémivel facebook oldalra külön bejegyzésként) és használd és jelöld/taggeld be a MozogjNoémivel fb oldalt VAGY töltsd fel Instagramra, használd a #pilatesmaskepp, #pilatesandmore és #noemilates hashtaget és jelölj be rajta (@noemilates) – ha ezeket nem használod, nem fogom tudni, hogy nevezel a nyereményekért
  • ahány fotót töltesz fel, küldesz el, annyiszor kerül be a kalapba a neved, azaz annál nagyobb az esélyed a nyereményekre

(itt egy kis minta, hogyan kell kinéznie a posztoknak, hogy érvényesek legyenek a játékban)