Pilates mindenhol – január 23.

Mára az egyik olyan gyakorlatot álmodtam meg, amit ha meglát bárki, azonnal a Pilatesre asszociál: A Százas.

Sajnos a gépem decemberben feladta a küzdelmet, úgyhogy azóta külső vinyókon és tableten meg kölcsöngépen élek, és hát a sok bába közt elvész a gyerek szindrómába kerültem, nincs nálam a videó, amit decemberben felvettem. Úgyhogy ma megint nem én mutatom be a videót nektek.

Az általam javasolt testhelyzetek a százasra:

  1. hanyattfekvésben, talpra támaszkodva, enyhén felemelt felsőtesttel (a videóban a második verzió) (kezdőknek és szétnyílt hasizmosoknak ez a verzió menjen)
  2. hanyattfekvés, comb függőleges, lábszár vízszintes (a videón enyhén behúzza a térdet a mellkashoz, de az a tuti, ha a comb teljesen függőleges, jobban dolgozik a hasizom)
  3. hanyattfekvés, láb nyújtfa és függőlegesen tartva
  4. hanyattfekvés, láb 45 fokig leengedve

5-öt pumpálsz belégzésre, 5-öt kilégzésre, ezt ismétled tízszer, máris megvan a százas. Minél lassabb, annál jobb ;)

Ne feledjétek, nyereményekért is ér játszani!

Többféle nyereményt sorsolok ki a résztvevők között

Mit kell tenni, hogy esélyed legyen nyerni?

  • minden nap Pilatesezz egy picit
  • fotózd le/fotóztasd le magad Pilates közben (bárhol, bármikor)
  • a fotókat töltsd fel a Facebookra nyilvános fotó formájában (saját profilodra vagy a Mozogj Noémivel facebook oldalra külön bejegyzésként) és használd és jelöld/taggeld be a MozogjNoémivel fb oldalt VAGY töltsd fel Instagramra, használd a #pilatesmaskepp, #pilatesandmore és #noemilates hashtaget és jelölj be rajta (@noemilates) – ha ezeket nem használod, nem fogom tudni, hogy nevezel a nyereményekért
  • ahány fotót töltesz fel, küldesz el, annyiszor kerül be a kalapba a neved, azaz annál nagyobb az esélyed a nyereményekre

(itt egy kis minta, hogyan kell kinéznie a posztoknak, hogy érvényesek legyenek a játékban)

Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Tumblr