Hasizomerősítő edzésterv

2999 Ft

Hasizomerősítő edzésterv a feszes és lapos hasért! Egy olyan edzésterv, amivel kiegészítheted meglévő edzéseidet és erősítheted a hasizmodat.

FONTOS: Az edzésprogram NEM szétnyílt hasizommal rendelkezőknek készült.

Címkék: ,

Leírás

A hasizomerősítő edzésterv semmi mást nem szolgál, minthogy:

  • felfedje számodra, mi is a feszes és lapos has titka (TIPP: nem csak az edzésen múlik)
  • erős, izmos hashoz segítsen téged

A THOSE ABS! hasizomerősítő edzésterv tartalma:

  • három edzésre elegendő gyakorlatok táblázatba összerendezve
  • nyomatható edzésterv
  • hasizomgyakorlatok a felületes és mély hasizmok edzésére
  • tippek, hogy mire kell figyelni az edzésen kívül, ha lapos, feszes hasizmokat szeretnél (azaz némi “magyarázom-a-bizonyítványom” az elején
  • BÓNUSZ: 20 perces hátizomerősítő videó (a 20 perc Pilates csomag egyik videója), hogy meglegyen az egyensúly

Kiknek ideális a hasizomerősítő edzésprogram?

  • akik otthon szeretnének edzeni
  • időhiányosoknak, akik nem szeretnének időt pazarolni az edzőterembe utazásra
  • akik mindenféle eszköz nélkül kezdenének bele a célirányos hasizomerősítésbe

FONTOS: Ez a hasizomerősítő program olyan gyakorlatokat tartalmaz, melyeket szétnyílt hasizom esetén NEM lehet végezni. Szétnyílt hasizom esetén a LoveYourBelly módszert ajánlom, ahol célirányosan ezzel a problémával foglalkozunk.

Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Tumblr