Farizomformáló program

2999 Ft

Hat hetes farizomformáló edzésterv kezdőknek – otthoni edzéshez, hogy a tökéletes helyszín megtalálása ne akadályozzon a mozgás elkezdésében.

Címkék: ,

Leírás

6 hetes otthoni edzésprogram a kerek, feszes fenékért, ami nem csak kellemes vizuális élményt nyújt, hanem segít abban is, hogy a gerincednek könnyebb legyen.

Tudtad, hogy a helyes testtartáshoz nem csak hátizomerősítésre van szükség? A hasizmok és a farizmok edzése pont annyira fontos, mint a hátizmokkal foglalkozoni. Ez az edzésprogram abban segít, hogy a farizmokat gerincbarát módon erősíthesd meg, így feszes fenékre és egészségesebb gerincre tegyél szert.

Mit kell tudni az edzésprogramról?

  • 2 hetes kezdő edzésterv, majd erre épülő 2 hetes, továbbfejlesztett edzésterv, ami kicsúcsosodik egy szuper kis 2 hetes edzéstervben, amit utána kedvedre folytathatsz és variálhatsz
  • változatos edzéseket tartalmaz
  • minimális eszközigény jellemzi (mindössze súlyzókra van szükséged, esetleg egy gumiszalagra)
  • az edzésprogram csak egy javaslat, hogy milyen ütemben haladj, nyugodtan lassíthatsz a tempón, nem kell szintet lépni, ha még nem akarsz
  • nyomtatható edzésterv
  • a gyakorlatokat rövid (30-60 mp-es) videókkal illusztráltam, hogy könnyen elsajátíthasd a gyakorlatokat
  • egy-egy edzés 30-50 percet vesz igénybe

Kiknek ideális a farizomformáló edzésprogram?

  • akik otthon szeretnének edzeni
  • kezdőknek, akik még nem szeretnének edzőteremben tornázni
  • időhiányosoknak, akik nem szeretnének időt pazarolni az edzőterembe utazásra
  • akik szeretnék elkerülni az ugrálós gyakorlatokat akár gátizomproblémák, szétnyílt hasizom vagy csupán megelőzés miatt
  • akik szeretnének tenni valamit a fenekük gömbölyűségéért

 

 

 

Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Tumblr