NEMbikini project

3800 Ft

Két hosszú és két rövidebb edzésből álló edzésterv, ami a teljes testet átmozgatja, erősít, ahol a legfontosabb ;)

Leírás

Ez az edzésterv tényleg azért állt össze, hogy kicsit gatyába rázzam a testemet vizuális értelemben. Nem azért, hogy a gerincproblémákra gyógyír legyen, bár nincsenek benne olyan gyakorlatok, amik károsak lennének. Nem azért, hogy a gátizmokat rendbeszedje, bár nincsenek benne olyanok, amik egészséges embernél bármi kárt okoznának (hosszú távon sem). De nem is áldoztam be azt, hogy mit szeretek csinálni amiatt, hogy kicsit jobban tetsszem majd magamnak a tükörben. Nem szeretek edzőterembe járni, úgyhogy otthoni edzésről lehetett szó. Nem szeretek futni, úgyhogy nem is illesztettem bele ilyen napokat az edzéstervbe.

A címe pedig azért NEMbikini, mert… nos, nem vagyok túl kreatív a névkitalálásokkal kapcsolatban. És mert a falra mászok a sok “bikinitest” és “a strand előtt még van pár heted” típusú cikkektől. Úgyhogy tessék, a bikiniszezon végére megérkezett a NEMbikini projekt, ami arra szolgál, hogy az egész testet átmozgassuk, erősödjünk, formálódjunk és közben ne is unatkozzunk. És megihletődve az egész tavalyi élményen, megint elővettem az edzéstervet. Szóval én is épp ezt csinálom. Csak mondom.

Az edzéstervben van két hosszabb edzés, amikor mindenféle izmot megdolgoztatunk, szép, lassú mozdulatokkal, közepes vagy nagy súlyokkal kell dolgozni. Van két edzés, ami kicsit rövidebb, pörgősebb, gyorsabb mozdulatokat használunk és vagy pici súlyokat vagy saját testsúllyal dolgozunk. Kézisúlyzó, törülköző vagy gumikötél és egy kényelmes helyszín kell csupán, másra nincs szükség. Najó, nem árt, ha van egy tabata timered vagy egy ugyanezt nyújtó app a telefonodon.

Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Tumblr