LoveYourBelly

Szeretnél újra lapos hasat szülés után?

Szeretnél újra derékfájás-mentesen élni?

Szeretnél erős és szuperül funkcionáló hasizmot?

Már többször elhatároztad, hogy kideríted, miért néznek még mindig kismamának pedig már hónapok, talán évek is elteltek szülés óta. Kaptál is mindenféle tanácsot, hogy edzeni kell, meg szigorú diétát követni, mégsem történt semmi változás. A karod, lábad, feneked már formás, de a hasadon semmi változás nincs.

És most itt állsz tanácstalanul, hogy hogyan tovább.

Jó eséllyel a „csak a hasamról nem tudok fogyni” helyzet a hasizmod állapota miatt áll fenn. Lehet, hogy szétnyílt hasizomra tettél szert, de az is lehet, hogy „csak” kinyúltak az izmok.

Mindegy is, hogy melyik a kiváltó ok, kell és lehet is foglalkozni ezzel!

SEGÍTEK NEKED!

Gyere el hozzám LoveYourBelly hasizomregeneráló tréningre, és máris kezedben a megoldás a céljaid eléréséhez!

A LoveYourBelly egy olyan hasizom erősítő módszer, ami a Pilates és a jóga “legütősebb”, leghatékonyabb gyakorlatai segítségével segít megerősíteni a törzs izomzatát. Nem csak azt az izmot, amitől kockás lehet a hasunk, hanem azokat is, amik az esztétikai pluszon kívül is nyújtanak előnyöket: segítenek a belső szervek, illetve a gerinc megtámasztásában, így kezelnek (=tünetmentessé tesznek) jó pár problémát és a fájdalomtól is segítenek megszabadulni. Ezen felül megelőzésre is kiváló. Sőt, laposabb lehet a hasunk, karcsúbbá is válhatunk.


Miért jó, ha elsajátítod a LoveYourBelly módszert?

  • laposabb és feszesebb lesz a hasad
  • keskenyebb a derekad (mert a core izmai egy fűzőként működnek, csak nem olyan kényelmetlen, mint a ruhaként viselt verzió)
  • erősebb törzsizmokra teszel szert, és a derékfájás is enyhülhet
  • a gátizmok és hasizmok erősítése sokkal könnyebb és hatékonyabb, ha egyszerre foglalkozol a kettővel
  • kismamáknál: az erős hasizom jól jön a szülésnél a kitolási szakaszban, illetve szülés után is gyorsabb a regenerálódás (az alvó izmokat mindig könnyebb felébreszteni, mint azokat, amik sosem voltak edzésben)


NEKED VALÓ a LoveYourBelly tréning, HA:

  • elvesztetted önbizalmad, mert nem azt látod a tükörben, amit szeretnél
  • várandósság után szeretnéd visszanyerni hasad feszességét
  • várandósság során szétnyílt a hasizmod és nem záródik össze (sok esetben célirányos tornával elkerülhető a műtét)
  • ha derék- és hátfájdalmak jelentkeztek nálad, pedig korábban sosem voltál derékfájós
  • köldöksérv esetén, ha szeretnéd megtanulni, hogyan edzhetsz biztonságosan
  • mozgásszegény életmód esetén (segít megelőzni az ülő életmódból fakadó derékfájdalmakat, illetve ideális torna, ha érzed, hogy valamit kellene mozogni, de nincs kedved ugribugrizni)
  • vagy ha semmi egyéb célod nincs, mint hogy lapos és izmos legyen a hasad ;)

Ahogy a barátnőm fogalmazott, a torna nem csak kezdőknek ideális, hanem fitneszterminátoroknak” is, hiszen a gyakorlatok nehézségi szintje, illetve ismétlésszáma jól variálható – kihívást találhat benne kezdő és haladó egyaránt.

A tanfolyamon mindig nagy figyelmet fordítok arra, hogy egy-egy gyakorlat kezdő és haladó verzióját is megtanítsam neked.

NEM NEKED VALÓ loveyourbelly, HA:

  • nincs napi 10 perced sem tornázni
  • ha még nem telt el legalább 6 hét a szülés óta
  • nem szeretsz nyomtatott edzéstervet követve edzeni
  • olyan egészségügyi problémád van, ami megakadályozhat az edzésben (ebben az esetben keress meg e-mailben, hátha esetleg egyéniben mégis megoldható vagy tudok megfelelő szakembert ajánlani, akinek a kompetenciájába tartozik a te eseted)

A piszkos anyagiak:

  • Csoportos tréning: 8.000 Ft/fő
  • két fős félprivát óra: 10.000 Ft/fő
  • egyéni óra: 12.000 Ft


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mennyi ideig tart a tréning?

Egyéni órában kb. másfél, csoportos formában – létszámtól függően – 2-3 órát vesz igénybe.

Hozhatom a babámat a tréningre?

Egyéni órában mindig (csak jelezd előre, hogy a vezetékeket és a virágokat elrejtsem addigra), csoportosnál a létszámtól függ, illetve két totyogósnál többet nem szokott elbírni ennyi négyzetméter. Úgyhogy ha csoportos tanfolyamról van szó, jelezd légyszi e-mailben, hogy babástól jönnél, de egyénire kérdezés nélkül is hozhatod nyugodtan ;)

Szülés után mennyi idővel kezdhetek bele a LoveYourBelly gyakorlataiba?

Sima szülés után 6 héttel, császár után 10-12 héttel érdemes a gyakorlatokat elkezdeni.

Mire számíthatok a tanfolyamon?

A tanfolyam elején végigbeszéljük, hogy milyen dolgokra kell figyelni a mindennapokban az egészséges hasizom érdekében (testtartás, emelés, tiltott és ajánlott edzésformák, stb). Ezután mindenkit megvizsgálok, hogy milyen állapotban van a hasizma, mekkora az esetleges szétnyílás, majd ennek megfelelően elmondom, kinek mit lehet tornázni, mely gyakorlatok végezhetőek a LYB gyakorlatsorból. Végigvesszük a gyakorlatokat, odafigyelve a helyes légzésre és testtartásra a gyakorlatok közben, majd a tanfolyam után mindenki megkapja a gyakorlatokat elektronikus formában.

Hogyan öltözzek, milyen ruhát hozzak?

Semmi extrára nincs szükség, kényelmes, tornázós ruha kell csak, bármi, ami más órára is jól jön (például Pilates, jóga), de cipő nem kell, a gyakorlatokat matracon fekve végezzük. A helyszíne van matrac, úgyhogy hacsak nincs külön vágyad, hogy a sajátodon tornázz, nem szükséges matracot hozni. A százhalombattai helyszínen nincs matrac biztosítva.

Mennyi idő után számíthatok válaszra, ha e-mailt írok?

1-2 munkanapon belül válaszolok minden üzenetre (kivéve, ha szabadságon vagyok, de akkor ezt jelzem out of office üzenetben), érkezési sorrendben válaszolok az üzenetekre, úgyhogy ilyen időintervallumon belül nem kell újraküldened az üzenetet, amíg nem válaszolok. Ha 3-4 napig síri csönd és hullaszag, akkor valószínűleg az éter benyelte az üzenetet, akkor zaklass újra, de ha rajtam múlik, 1-2 munkanapon belül mindig válaszolok (nem ígérek azonnali választ, mivel reggeltől estig óráim vannak, ezért nem ülök a gépnél folyamatosan).

Hogyan tudok fizetni?

Egyéni órában a helyszínen készpénzben vagy előre utalással tudsz. Csoportos tréning esetén előre utalásos fizetés lehetséges.

Jeleznem kell, ha átutaltam a pénzt, hogy tudd?

Nem szükséges, a tanfolyam előtt úgyis átnézem az átutalásokat, ha nem érkezett meg az összeg, jelzem.

Mennyibe kerül a tréning?

  • egyéni óra: 12.000 Ft (kb. másfél óra)
  • félprivát (2-3 fős) tréning: 10.000 Ft/fő (kb. 2-2,5 óra)
  • csoportos óra: 8.000 Ft/fő
  • egyéni gyakorl óra: 5.000 Ft/60 perc (jöhetsz akkor is, ha nálam végeztél és akkor is, ha másnál)

 
MIT TARTALMAZ A TRÉNING?

  • 1,5-3 óra figyelmet
  • a hasizomod vizsgálatát
  • elméleti tudnivalókat, amikkel feltétlenül tisztában kell lenned, ha szeretnél hosszútávon egészséges lenni (helyes testtartás, életmódtippek, ajánlott és kerülendő sportok kivesézése, stb.)
  • otthon végezhető gyakorlatokat, melyeket pdf-es formátumban kapsz meg, így környezetbarát módon edzhetsz (ha szeretnéd, kinyomtathatod a rád vonatkozó részt, ha nem, akkor pedig tabletről is könnyedén tudsz tornázni)
  • részletes instrukciókat, hogy hogyan kell végezni a gyakorlatokat
  • igény esetén Kinesio tape-es ragasztást, illetve gátizomregenerációra tett javaslatokat!

JELENTKEZZ MOST!

A tréning egyéni és csoportos formában is elsajátítható – jelentkezz egyéni órára, ha időhiányban szenvedsz, vagy félprivátra, ha mondjuk kettesben jönnél a barátnőddel és csoportosra, ha szívesen találkoznál hasonló helyzetben lévőkkel.

A csoportos tréningek helyszíne: 11. kerület (vagy Skype-os formában, ha valamilyen okból nem tudsz személyes találkozón részt venni)

Amennyiben egy csoport összeszerveződik, szívesen tartok tanfolyamot (Budapest területén bárhol, minimum 4 fő esetén – 11. kerületi helyszínen 3 főtől), de általam szervezett tanfolyam bizonytalan ideig nem várható.

JELENTKEZZ BÁTRAN, EGYEZTESSÜNK IDŐPONTOT!

JELENTKEZEM

Ha szeretnél szülés utáni edzéssel, életmóddal kapcsolatos infókat olvasni, kattints ide és töltsd le a “Negyedik trimeszter – 12 tipp a hatékony felépüléshez” című ingyenes ebook-omat.